Menu Zavřeno

8 tipů, jak bezpečně zhubnout

Jistě mi dáte za pravdu, že je na světě hodně lidí, kteří se potýkají s kily navíc. Proč se však neustále zlomek z nich pokouší zhubnout, ale bezvýsledně? Na tuto otázku vám hned odpovím. Je to proto, že se opakovaně dopouští základních chyb. Pojďme si některé společně představit!

Snídejte!

Určitě není pravda, že kdo nesnídá, ten hubne. Snídaně je asi nejvíce opomíjený chod, který je ale také bohužel nejdůležitější. Je to základ každého aktivního dne a bez něj naše tělo strádá energii. Měla by být vyvážená, zdravá, pestrá a sytá.

8 hodin spánku

Neustále se zvyšuje počet lidí, kteří nedodržují doporučenou dobu spánku. Přitom je to jedno ze zásadních pravidel zdravého životního stylu. Když málo spíme, tělo má tendenci nehubnout ani nevytvářet žádnou svalovou hmotu. Rovněž se zvyšuje chuť k jídlu a nemáte dostatek energie na pohyb, který je při hubnutí opravdu důležitý. Odložte proto práci a sociální sítě na jindy a pořádně se vyspěte!

Sdílejte svou cestu a svůj úspěch

Bylo zjištěno, že ten, kdo sdílí své úspěchy s ostatními, má o 50% vyšší šanci, že s hubnutím uspěje. Najděte si parťáka pro cvičení a zdravý životní styl nebo si založte třeba vlastní blog a uvidíte, že to půjde samo.

Žádný alkohol

Možná byste se opravdu divili, kdyby vám někdo řekl, že ten drink, který jste vypili, měl v sobě tolik kalorií! Pokud hubnete, vyhýbejte se alkoholu. Je plný cukru a je velmi kalorický.

Nejezte večer před spaním

To nejhorší, co svému tělu můžete udělat, je najíst se před spaním. Tělo místo spánku bude trávit a narušíte tak jeho klid. Nejpozději by se správně mělo jíst okolo 18.-19. hodiny.

Ležíte? Běžte se provětrat!

Pokud hubnete, neexistuje lepší způsob jak na to, než je vyplnit volný čas pohybem. Co takhle místo kontrolování sociálních sítí jít na hodinku na procházku? Pohyb na čerstvém vzduchu prospěje vám i vašemu tělu, a navíc spálíte nějaké další kalorie.

Nevažte se každý den

Při hubnutí je naprosto normální, že váha kolísá. Nevažte se proto dennodenně, jinak vás to bude pouze stresovat, i když třeba vykonáváte dobrou práci. Ideálně byste se měli vážit jednou týdně, vždy po vyprázdnění.

Nečekejte změny hned

Většina lidí dělá tu chybu, že druhý den po tom, co začali hubnout, už kontrolují změny v zrcadle. Zdravé hubnutí je dlouhodobý proces a rozhodně to na sobě nepoznáte během pár dní. Dejte tomu čas a hlavně vytrvejte!

Posted in Diety a hubnutí

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Web spravuje Webklient